PASQUA JOVE TNT’S 2025
- Agrupament La Traca

- hace 4 días
- 1 Min. de lectura
Aquest any, durant els últims dies de Setmana Santa, els TNT’s i caps de La Traca vam viure una experiència única a Taizé. Uns dies de pau, reflexió i convivència que ens van permetre desconnectar del ritme del dia a dia i connectar amb nosaltres mateixos, amb els altres i amb allò que ens mou per dins.
El poble de Taizé ens va acollir amb el seu ambient de silenci i senzillesa, i aviat ens vam deixar portar pel ritme tranquil de les pregàries, els cants i els espais de reflexió. Entre moments de calma també hi va haver dinàmiques de grup, debats i estones de compartir, que ens van fer pensar i ens van apropar encara més com a comunitat.
Però Taizé també va ser amistat i vida en comú: hores parlant al sol, somriures a l’hora de dinar, nits plenes de converses i complicitats. Una experiència que ens ha deixat el cor ple i que ens recorda que la fe, l’esperança i la comunitat es viuen, sobretot, en allò petit i sincer.








Comentarios