top of page
Buscar

La Montserrat a Peu no s'atura

El passat dissabte hauríem matinat moltíssim, o bé no hauríem dormit caminant fins a Montserrat. Ens hauríem trobat al mig de la plaça, hauríem omplert de logotips de La Salle la cafeteria del monestir, i hauríem compartit una pregària a... 2 centímetres de distància entre nosaltres. No va ser exactament així... però l'ambient Lasal.lià, les ganes de compartir i els moments de tot tipus, no hi van faltar.


Durant uns dies abans ja es va poder incloure "passes" al contador general de la PAPAMacasa. I dissabte es van reunir 200 persones en una pregària en directe amb connexions des de Barcelona i Montserrat, i amb espectadors de tot Catalunya, fins i tot van compartir aquell moment amb nosaltres desde París i des dels EUA!


Gràcies a l'equip tècnic i a tots els que vau fer possible celebrar la 43a Pujada a Peu a Montserrat. Ah! I no oblidem que també té un rerefons solidari, gràcies als que heu adquirit la bufanda virtual! Us deixem el podcast de la pregària, hi trobareu cares conegudes!


 
 
 

Entradas recientes

Ver todo

Comentarios


bottom of page