CLAU 2025
- Agrupament La Traca

- 21 oct
- 1 Min. de lectura
Aquest cap de setmana hem viscut La Clau, una sortida molt especial que ens ha portat fins a Manresa, on ens hem trobat amb altres agrupaments de joves La Salle. Han estat dos dies intensos, plens d’activitats, rialles i noves amistats que segur recordarem durant molt de temps.
Des del primer moment, l’ambient era increïble: gent amb ganes de compartir, de participar i de passar-s’ho bé. Vam començar amb jocs de coneixença per trencar el gel i, de seguida, el pati es va omplir de rialles i energia. A mesura que avançava el cap de setmana, vam participar en dinàmiques de grup, tallers i activitats cooperatives que ens van fer reflexionar, però també divertir-nos molt.
A la nit, la màgia va continuar amb un gran joc nocturn que ens va fer córrer, riure i treballar en equip. I, per acabar-ho d’arrodonir, diumenge vam compartir un moment més tranquil, de comiat, on tots vam poder expressar què ens emportàvem d’aquesta experiència: amics nous, records bonics i moltes ganes de repetir.
La Clau ens ha recordat que, quan ens unim diferents agrupaments, la força de La Salle es multiplica i tot és possible. Gràcies a tothom qui ho ha fet possible —ara ja comptem els dies per a la propera!








Comentarios