top of page

Pujada del Pessebre, Cerimònia del Fulard i Llum de la Pau

El passat diumenge 19 de desembre totes les unitats de La Traca vam fer una sortida conjunta. Durant el matí i el migdia, vam anar al Montseny a fer la Pujada del Pessebre i la Cerimònia del Fulard.


Es tracta d'un acte molt especial, ja que és l'únic dia del curs on els nens i nenes de La Traca poden rebre el fulard. Així doncs, moltes Piules, bastantes Dinamites i algú de Trons van aconseguir el seu primer fulard de La Traca.


Després de dinar vam dirigir-nos a Badalona per participar a l'acte de la Llum de la Pau, una llum que ens arriba des de Betlem i que aquest any l'hem rebut a una ciutat molt a prop de nosaltres. Aquesta llum ja es troba a la nostra escola per transmetre molta pau a tothom.


La sortida va ser un èxit i tant caps i quel·les com nens i nenes van gaudir molt durant tot el dia!




Comments


Ens trobareu a l'escola La Salle Premià de Mar

C/ Abat Oliba nº17 08330 Premià de Mar    latraca@lasalle.cat    www.latracalsp.com

  • @latraca.lasallepremia

TELÈFONS - NOMÉS EN CAS D'EMERGÈNCIA!

 

Piules: 685 86 70 93 

Dinamites: 610 35 89 43 

Trons: 619 94 21 21

TNT's: 608 55 61 08

bottom of page